Ta spletna stran uporablja piškotke. Z brskanjem po strani se strinjate z našo izjavo o Piškotkih. Sprejmi in zapri

Vadba po porodu / z dojenčki

je primerna za vse mamice, ki se po porodu želijo vrniti v dobro telesno pripravljenost, okrepiti stabilizatorje trupa in s tem zmanjšati bolečine v križu in okrepiti mišice medeničnega dna, da se odpravi morebitna urinska inkontinenca. Telesna aktivnost tudi zmanjša možnost nastanka poporodne depresije ali jo pomaga odpravljati.Največja napaka mladih mamic je, da z nepravilnimi oblikami vadbe (prehitro posežejo po različnih vadbah kot je tek, razni poskoki, WTS, trebušnjaki – predvsem dvigi iztegnjenih nog, ipd.) želijo prehitro izgubiti ostali trebuh. Vendar se ne zavedajo, da s tem še povečajo težavo in tako ne omogočiju telesu pravilne regeneracije in zapiranja trebušne mišice (prihaja do tako imenovane „diastaze rektusa“).  S pravilnim začetkom in gradnjo trdnih temeljev (močno medenično dno) boste kaj kmalu obiskovale vse športne aktivnosti, kot ste jih pred porodom in tako ohranile svoje zravje!

Individualna vadba se priporoča po 6.tednu po porodu, oziroma po nasvetu ginkologa.

Skupinska vadba mamic in dojenčkov, pa poteka od 3-10 meseca otrokove starosti. 

Kontaktirajte nas

Zala KR
Kolodvorska ulica 7a
8270 Krško
+386 (0)51 322 046
info@zala-kr.si

Uradni podatki

Reha Zala d. o. o.
Sremič 63
8270 Krško

Več podatkov »

Sledi nam