Notice: Undefined index: classInner in /var/www/domdesign/private/lib/items/Domino/ContentBlocks/Types/PicText/view.php on line 12

Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/domdesign/private/lib/items/Domino/ContentBlocks/Types/PicText/view.php on line 20

Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/domdesign/private/lib/items/Domino/ContentBlocks/Types/PicText/view.php on line 20

Notice: Undefined index: pictogram in /var/www/domdesign/private/lib/items/Domino/ContentBlocks/Types/PicText/view.php on line 124

Notice: Undefined index: classInner in /var/www/domdesign/private/lib/items/Domino/ContentBlocks/Types/PicText/view.php on line 12

Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/domdesign/private/lib/items/Domino/ContentBlocks/Types/PicText/view.php on line 20

Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/domdesign/private/lib/items/Domino/ContentBlocks/Types/PicText/view.php on line 20

Notice: Undefined index: pictogram in /var/www/domdesign/private/lib/items/Domino/ContentBlocks/Types/PicText/view.php on line 124

Notice: Undefined index: classInner in /var/www/domdesign/private/lib/items/Domino/ContentBlocks/Types/PicText/view.php on line 12

Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/domdesign/private/lib/items/Domino/ContentBlocks/Types/PicText/view.php on line 20

Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/domdesign/private/lib/items/Domino/ContentBlocks/Types/PicText/view.php on line 20

Notice: Undefined index: pictogram in /var/www/domdesign/private/lib/items/Domino/ContentBlocks/Types/PicText/view.php on line 124
ZALA Kineziologija & Rehabilitacija - Izguba teže po porodu

Izguba teže po porodu

16. november 2018

Je teža res pomembna? Številni članki in tudi sama sem dokaz, da je telesna teža referenca, ni pa pogij za "fit telo". Zakaj? Ker sedaj že ptički čivkajo, da so mišice težje od maščobe!

JadeBeallcom51ee52cf13be4.jpg

Zato se ne obremenjujte s kilogrami, saj potrebujete po porodu predvsem okrepiti telo, ki je bilo 9mesecev v procesu izgube mišične mase in pridobivanju masčobe. Seveda pa je tudi pri pridobivanju mišične mase ključna prehrana. Uravnotežena prehrana in ne dietni krožniki! 

Večina žensk pogosto poskuša priti nazaj na svojo nekdanjo kilažo in postavo. Vendar pa nosečnost bistveno spremeni žensko telo, nekatere pa so trajne. Ohlapen trebuh, strije, širši boki in večji pas, so le nekatere od mnogih sprememb, ki jih ženske po nosečnosti opazimo same. Upoštevate to in prilagodite svoje cilje.

healthy-salmon-collection-main-image.jpg

Sama sem res po 7 - tednih že na pred-porodni teži, vendar moje telo še zdaleč ni v formi! Slednje je razvidno tudi iz slike, ki jih objavljam. Žal ni čudežnih vaj in prehrane s katero bomo takoj na starih tirih. Potreben je čas in lasten trud. 

V prehrano poskusite vključiti "super hranila", ki so prehrani bogata z omega-3 maščobnimi kislinami, kalcijem, beljakovinami in vlakninami. Ta živila vam ne bodo le pomagala, da izgubite težo, ampak bodo zagotovila, da imate dovolj energije. V vašo prehrano je prav tako treba vključiti živila, kot so losos, sardele, tuna, rdeče meso, piščanec, jajca, fižol, stročnice, jogurt in polnozrnata žita.

1542359865962.JPEG

Nasveti:

  • jejte zdravo - s hranili polno domačo hrano
  • povečajte število obrokov in zmanjšajte velikost porcij
  • pomebna je zadostna hidracija (predsvsem voda, nesladkani čaji, ...)
  • naj bodo prigrizki med obroki zdravi  (če ste doječa mati, boste bolj nagnjeni k hitri lakoti) 
  • kvalitni spanec je zelo pomemben (počivajte in si zagotovite dovolj spanja)
  • zmanjšajte stresne situacije
  • telovadite
  • prosite za pomoč pri opravilih tudi svoje najbližje (razdelite delo - niste za vse sami!)

Zaveza in trajanje je ključ do uspeha!

Ena od najpomembnejših stvari, ko gre za izgubo teže, je vaša zaveza k zastavljenim ciljem. Drugačen življenjski slog in nove odgovornosti in dolžnosti pogosto otežujejo  materam, da dajo čas sebi. Vendar pa je vadba in ohranjanje zdravih prehranjevalnih navad izrednega pomena, če želite izgubiti kilograme. Poskusite se motivirati skozi celoten materinski dopust in uživajte v svojem času, namesto da se "živcirate" s svojo težo.